logo image Systemy Zarządzania: jakością ISO 9000, bezpieczeństwem informacji ISO27000, środowiskiem ISO 14000, modelowanie procesów BPM, TQM, elektroniczne obiegi dokumentów, audyty, analiza wymagań, analiza ryzyka, ochrona informacji
header image
Start
Nadzór nad dokumentami PDF Drukuj E-mail
Napisał Administrator   
Friday, 08 March 2013

Qsystem DOC - Zarządzanie i nadzór nad dokumentami

Moduł obejmuje obieg dokumentów od zgłoszenia potrzeby opracowania dokumentu poprzez wyznaczenie właściciela dokumentu, zaopiniowanie przez opiniujących oraz zatwierdzenie i publikację przez pełnomocnika.  Moduł ten obejmuje:

Portal Intranetowy z dokumentami Systemu Zarządzania.

Pełnomocnik lub osoby upoważnione zarządzają strukturą portalu poprzez podział na grupy i podgrupy dokumentów.

Każdy wprowadzony do portalu dokument ma zestaw statusów pozwalających na określenie etapu prac, na jakim jest wprowadzany dokument.

Tryb opracowywania zatwierdzania i publikacji dokumentów obejmuje dwa obiegi:

Każdy użytkownik może zgłosić potrzebę opracowania lub zmiany dokumentu w systemie do właściciela dokumentu, który po akceptacji dokumentu pod względem merytorycznym przekazuje je pełnomocnikowi do akceptacji formalnej i publikacji w portalu.

Pełnomocnik i upoważnieni użytkownicy mają możliwość wprowadzania dokumentów do portalu bezpośrednio tzw. „szybką ścieżką”.

Dokumenty można przypisać do danego „pionu” i przez to uzyskać wykazy dokumentów obowiązujących w pionie lub komórce organizacyjnej.

Archiwum dokumentów

Dostępna jest funkcja archiwizacji dokumentów do archiwum dokumentów w portalu poprzez przeglądarkę internetową dokonywana przez Pełnomocnika i osoby upoważnione. Pełnomocnik i osoby upoważnione mają dostęp do archiwum poprzez przeglądarkę internetową.

Zarządzanie wersjami i zmianami dokumentów oraz przeglądy aktualności

System umożliwia zarządzanie wersjami dokumentów oraz rejestrowane są zmiany w dokumentach. W portalu udostępniana jest historia zmian dokumentów.  Osoby odpowiedzialne za dokument maja możliwości wprowadzania wyników przeglądów.

Ostatnia aktualizacja ( Tuesday, 23 October 2018 )
Aktualności
Opracowano nowy moduł
do zarządzania incydentami i zgłoszeniami.