Zarządzanie relacjami z klientami |
|
|
|
Napisał Administrator
|
Thursday, 08 March 2007 |
Qsystem CRM zarządzanie relacjami z klientami.Moduł obejmuje : - Rejestr klientów i kontaktów.
- Rejestr spraw dotyczących klientów.
- Rejestr zdarzeń (telefon, mail zapytanie, podpisanie umowy, płatność, zamknięcie umowy itd).
- Rejestr ofert i umów.
Rejestr klientów obejmuje: adres, tel. E-mail osoba do kontaktu, miejsce na zapisy: kto z nim rozmawiał, pisał, kiedy, o czym oraz związane pisma typu oferty, umowy, specyfikacje.Historia współpracy z klientem np: oferty przekształcone w umowy: treść, data, wartość umowy, terminy i wysokość płatności, zapisy o wystawionych fakturach na klientów, wpłatach od klientów, nazwiska prowadzących, płatności dla prowadzących kiedy i ile.
|
Ostatnia aktualizacja ( Saturday, 10 March 2007 )
|