logo image Systemy Zarządzania: jakością ISO 9000, bezpieczeństwem informacji ISO27000, środowiskiem ISO 14000, modelowanie procesów BPM, TQM, elektroniczne obiegi dokumentów, audyty, analiza wymagań, analiza ryzyka, ochrona informacji
header image
Start
Qsystem opis PDF Drukuj E-mail
Napisał Administrator   
Friday, 10 March 2017

Qsystem portal intranetowy wspomagający: 

- system zarządzania jakością ISO9001

- system zarządzanie usługami IT ISO 20000-1

- system zarządzania bezpieczeństwem informacji  ISO27001

- zarządzanie ochroną danych osobowych tzw. RODO

- rejestr czynności przetwarzania danych osobowych 

- system zarządzania środowiskiem ISO14001

- elektroniczny obieg korespondencji i spraw  

- analizę ryzyka

Qsystem  umożliwia pracownikom dostęp do wszystkich niezbędnych dokumentów, pozwoli zwiększyć zaangażowanie pracowników oraz dzięki uruchomieniu przejrzystego portalu intranetowego ze wszystkimi dokumentami i obiegami elektronicznymi niezbędnymi do efektywnego zarządzania urzędem jak również pozwoli szybko i sprawnie wdrożyć system zarządzania jakością.

System został  opracowany na podstawie doświadczeń zebranych podczas kilkudziesięciu wdrożeń Systemów Zarządzania ISO9001, ISO27001, ISO20000, TQM i EFQM w biznesie i administracji. 

Opis modułów systemu przedstawiono w tutaj.

Korzyści z wdrożenia systemu

1.      Doświadczenia wykazują, że uruchomienie Qsystem zmniejsza o około 30% pracochłonność związaną z wdrożeniem i utrzymaniem  Zintegrowanego Systemu Zarządzania.

2.      W portalu można publikować dowolnego rodzaju kategorie dokumentów typu;

- Zarządzenia, regulaminy, akty prawa miejscowego

- Protokoły z posiedzeń kierownictwa

- Podręczniki zintegrowanego systemu zarządzania 

- Rejestry incydentów

- Analizy ryzyk

- Procedury, instrukcje, formularze

- Materiały szkoleniowe

inne dokumenty niezbędne do zarządzania firmą i urzędem.

3.    W portalu dostępne są rejestry korespondencji oraz spraw wraz z elektronicznymi obiegami, historią i archiwum.

4.    Moduł zarządzania relacjami z klientami CRM umożliwia zarządzanie relacjami z klientami oraz zawiera między innymi oferty i umowy, płatności i faktury.

5.    Uruchomienie systemu zwiększa zaangażowanie pracowników w rozwój systemu zarządzania jakością, dzięki łatwemu dostępowi do dokumentów, ułatwionemu zgłaszaniu inicjatyw i otrzymywaniu informacji zwrotnych o stopniu ich realizacji.

6.    Użytkownicy Qsystem powiadamiani są automatycznie mailem o zadaniach czekających na nich do realizacji w zintegrowanym systemie zarządzania. Każdy użytkownik ma dostęp do skrzynek, w których czekają na niego zadania do realizacji.

7.    System jest przydatny podczas prowadzenia szkoleń z zakresu zarządzania jakością.

8.    System jest szczególnie przydatny w organizacjach posiadających wiele rozproszonych lokalizacji dzięki temu, że jest opracowany w technologii intranetowej.

9.    System ułatwia znacznie prace Pełnomocnikowi i audytorom, którzy mają więcej czasu na rozwój systemu zarządzania.

10.  System wspomaga pracę Inspektora ochrony danych osobowych w realizacji wymagań Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 w sprawie ochrony danych osobowych tzw RODO.

Ostatnia aktualizacja ( Tuesday, 23 October 2018 )
Aktualności